Тема: Створення дзеркальних відображень .
Завдання.
3. Створіть контур майбутньої водойми. Для цього виберіть інструмент „Ласо” та створіть контур довільної форми на піску, охопивши обов’язково всю нижню частину зображення.
4. Створіть новий шар (меню „Слой” " ”Новый” " „Слой”).
5. Називаємо створений шар „Вода”.
6. Активізуйте інструмент „Градієнт” та виберіть зразок :чорно-білий градієнт (Black, White).
7. Виберіть інструмент „Піпетка” та використавши його, змініть опції градієнту так, щоб замість чорного кольору був найтемніший колір фону а замість білого – найсвітліший .
8. Перейдіть на шар „Вода”.
9. Виберіть лінійний градієнт та залийте виділену ділянку у вертикальному напрямку так, щоб нижня частина зображення була темніша ніж верхня.
10. Застосуємо до майбутнього зображення води фільтр „Додати шум” (Add Noise): меню „Фильтр” " „Шум” " „Добавить шум”, задайте значення для параметру Количество – 20 пікселів, виберіть перемикач Равномерное .
11. Скасуйте виділення.
12. Зробіть копію фонового шару. Для цього скористайтесь командою „Дублировать слой”. Назвіть новий шар „Копія”.
13. Перемістіть шар „Копія” на перше місце у панелі шарів.
14. Відобразіть шар „Копія” вертикально ( меню „Редактирование” " ”Трансформирование” "”Отразить по вертикали”).
15. Створіть макетну групу із шарів „Копія” та „Вода”. Для цього перейдіть на шар „Вода”, і натиснувши клавішу Alt, клацніть мишкою між шарами „Вода” та „Копія”.
16. Перейдіть на шар „Копія” та , скориставшись інструментом „Переміщення”, змістіть копію піраміди так, щоб виникло симетричне відображення храму на воді.
17. Об’єднайте шари „Копія” та „Вода” .
18. Для більшої реалістичності застосуйте фільтр „Розмиття під час руху”(„Motion Blur”): меню „Фильтр” " „ Размытие” " „Размытие в движении”, задавши параметри Угол - 90° , Смещение – 20 пикс.
19. Зменшіть непрозорість шару із зображенням на воді до 80%.
20. Об’єднайте усі шари.
https://docs.google.com/file/d/0B73t5-3mOZHNSUlXRWljYTFtTzQ/edit
ВідповістиВидалитибачу системну роботу. так тримати.
ВідповістиВидалити