Етап 8

Тема: Створення дзеркальних відображень .

Завдання.
1.      Відкрийте файл Start.jpg із папки Дзеркал_відображ  та збережіть його у свою папку.
2.      Відкрийте файл  End.jpg із папки Дзеркал_відображ  та розгляньте зразок створеного зображення.
3.      Створіть контур майбутньої водойми. Для цього виберіть інструмент „Ласо” та створіть  контур довільної форми на піску,  охопивши обов’язково всю нижню частину зображення.
4.      Створіть новий шар (меню „Слой” " ”Новый” " „Слой”).
5.      Називаємо створений шар  „Вода”.
6.      Активізуйте інструмент „Градієнт” та  виберіть зразок :чорно-білий градієнт (BlackWhite).
7.      Виберіть інструмент „Піпетка” та використавши його,  змініть опції градієнту так, щоб замість чорного кольору був найтемніший колір фону а замість білого – найсвітліший .
8.      Перейдіть  на шар „Вода”.
9.      Виберіть лінійний градієнт та залийте виділену ділянку у вертикальному напрямку так, щоб нижня частина зображення була темніша ніж верхня.
10.  Застосуємо до майбутнього зображення води фільтр „Додати шум”  (Add Noise): меню „Фильтр” " „Шум” " „Добавить шум, задайте значення для параметру Количество – 20 пікселів, виберіть перемикач Равномерное .
11.  Скасуйте виділення.
12.  Зробіть  копію  фонового шару. Для цього скористайтесь командою „Дублировать слой”. Назвіть новий шар „Копія”.
13.  Перемістіть  шар „Копія” на перше місце у панелі шарів.
14.  Відобразіть шар „Копія” вертикально ( меню „Редактирование " Трансформирование "”Отразить по вертикали).
15.  Створіть макетну групу із шарів „Копія” та „Вода”. Для цього  перейдіть на шар „Вода”,  і натиснувши клавішу Alt, клацніть  мишкою між шарами  „Вода” та „Копія”.
16.  Перейдіть  на  шар „Копія”  та , скориставшись інструментом „Переміщення”, змістіть копію піраміди так, щоб виникло симетричне відображення храму на  воді.
17.  Об’єднайте  шари  „Копія”   та „Вода” .
18.  Для більшої реалістичності застосуйте фільтр „Розмиття  під час руху”(„Motion Blur”): меню „Фильтр” " „ Размытие” " „Размытие в движении, задавши параметри Угол 90° ,  Смещение – 20 пикс.
19.  Зменшіть непрозорість шару із зображенням на воді до 80%.
20.  Об’єднайте усі шари.

2 коментарі: